11 Februari 2008

Friendship Contract

Dapet kontrak ini udah cukup lama dari beberapa kawan blogger. Nah mau diterusin ke blogger2 lain nya.

The contract!
After serious and cautious consideration…your contract of friendship has been renewed for the New Year 2008! It was a very hard decision to make. So try not to screw it up!!!

My Wish for You in 2008
May peace break into your house and may thieves come to steal your debts. May the pockets of your jeans become a magnet of $100 bills. May love stick to your face like Vaseline and may laughter assault your lips! May your clothes smell of success like smoking tires! May happiness slap you across the face and may your tears be that of joy. May the problems you had forget your home address! In simple words …May 2008 be the best year of your life!

Kontrak ini saya kirim untuk semua kawan2 blogger yg sempat mampir ke sini. Tanda tangan nya lewat comment atau shoutbox ya.

11 komentar:

Rezki mengatakan...

Huweeee...
Jangan pake b.inggris dong.kan gak ngerti.
Heheheyy

sachroel mengatakan...

nah tu dia ki'.....
translate dong...wuehehehe.

Riadi mengatakan...

what is this friendship contact?...I think I saw it too in other blog...make me curious hehe :)

Rystiono mengatakan...

Aku nggak perlu tanda tangan lagi kan...

Kan aku salah satu yang ngasi kontrak...hehehhee...

geLLy mengatakan...

aku di kontrak ga' :D

sachroel mengatakan...

semua yg sempat mampir....diminta kesediaan nya untuk tanda tangan kontrak ini he...he...

Novee mengatakan...

tu kontrak nyampe jepang juga... buseett

bizonet mengatakan...

gimana cara tanda tanggannya ? :)

sachroel mengatakan...

udah comment....berarti udah dihitung tanda tangan he...he...

bizonet mengatakan...

weh manteb... trus dah gitu ngapain yak...

-imam- mengatakan...

bret bret bret...acc oom hehe
bukannya acc tapi malah kertasnya sobek deh hahaha